|
 |
Acer Termék információk
Acer driver letöltés
Acer Bolt Online Vásárlás árlista
Acer Garancia 2011.01
"Amennyiben garanciális problémája merül fel Acer termékével kapcsolatban, kérjük, forduljon az Acer közép-kelet-európai szervizközpontjához, amely Csehországban van, de az alábbi telefonszámon elérhető.
Az Acer központi szervizének ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig):
(06 1) 555-5200
(budapesti hívás díja fizetendő)
Szervizgarancia visszaszállítással szolgáltatásunk így egyedülálló módon az Ön kényelmét szolgálja: Önnek mindössze két telefonhívásába kerül, és a rossz készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után ugyanígy viszi vissza Önnek. Természetesen, amennyiben garanciális problémáról van szó, a termék szállításának költsége minket terhel.
Reméljük, hogy a kiváló minőségű javítási munka, ami a magasan képzett szakembergárdának és a közvetlen gyártói háttérnek köszönhető, az Ön igényeinek is mindenben eleget tesz majd.
Az alábbi linken letölthető pdf-dokumentum segít Önnek a szervizszolgáltatás megrendelésében. Tájékoztatjuk, hogy központi szervizünk egyelőre csak garanciális javításokat fogad. Amennyiben az Ön készülékének hibája nem garanciális eredetű és ez a szervizünkbe szállítást követően kerül megállapításra 7000 Ft átalány költséget számítunk fel a szervizbe- és onnan visszaszállításra és a hiba bevizsgálására. Garanciális hiba orvoslása esetén természetesen ez a szolgáltatás Önnek teljesen ingyenes.
Nem garanciális javítások esetén, alkatrészek rendelésében, illetve helyszíni szolgáltatásban két márkaszervizünk áll az Ön rendelkezésére."
Garanciális idő termékcsoportonként
"
Mobil számítógépek (notebookok)
Az Acer notebookok egységesen 1 év garanciával kerülnek forgalomba. Az alap garanciális idő legfeljebb 3 évre kiterjeszthető az Acer Advantage garanciakiterjesztéssel. Ezen szolgáltatást a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Amennyiben a notebook véletlen sérüléseit is lefedő garanciakiterjesztést vásárol, úgy a regisztrációra 90 nap áll rendelkezésére. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba kereskedőjével. A tartozékként szállított akkumulátorokra és az akkumulátor-töltőkre a kiterjesztés nem vonatkozik, azokat 1 éves jótállási idővel értékesítjük. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal.
Asztali számítógépek
Az Acer asztali számítógépek a törvény által előírt alap garanciális idővel kerülnek forgalomba. Az alap garanciális idő legfeljebb 3 évre kiterjeszthető, amennyiben az Acer Advantage garanciakiterjesztést megvásárolják. Ezen kiterjesztést a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba a kereskedőjével. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal.
Kézi számítógépek (PDÁ-k)
Az Acer kézi számítógépeket 2006. július 1-jétől 1 év garanciával értékesítjük. A PDA-készülékek LCD-kijelzőjének pixelhiba-irányelvét az oldal alján található linken letöltheti.
Projektorok
Az Acer projektorokat 2 év garanciával értekesítjük. Az alap garanciális idő 3 évre kiterjeszthető, amennyiben az Acer Advantage garanciakiterjesztést megvásárolják. Ezen kiterjesztést a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba a kereskedőjével. A projektor lámpájára 90 nap garanciát vállalunk.
Szerverek
Az Acer szervereket 3 éves garanciával értékesítjük.
Monitorok
Az Acer monitorokat 3 éves garanciával értékesítjük. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal. Felhívjuk figyelmét, hogy a TFT LCD monitoroknál és az LCD-vel szerelt egyéb termékeknél esetleg előforduló pixelhibák nem minősülnek garanciális hibának, csak a szabvány által megadott kirívó esetekben. Bővebb információt a pixelhibák elfogadható mennyiségéről itt találhat:
"
|
|
 |
Asus Termék információk
Asus driver letöltés
Asus Bolt Online Vásárlás árlista
Asus Garancia 2011.01
"
Mielőtt készülékéhez szervizszolgáltatást igényelne, kérjük keresse fel az ASUS támogatási weboldalát a http://support.asus.com/ címen. Az ASUS támogatási oldaláról érheti el a legfrissebb illesztő- és segédprogramokat, technikai információkat, hozzáférhet a termékeinkről gyűjtött tudásbázishoz, illetve online fórumainkon több ezer ASUS felhasználóval megoszthatja tapasztalatait, felteheti kérdéseit. Az itt található információk és anyagok segítségével a készülékekkel felmerülő legtöbb probléma gyorsan és fájdalommentesen megoldható, így gyakran elkerülhető a szervizbe küldés, és kimaradás nélkül használhatja készülékét.
Magyar nyelvű technikai támogatáshoz kérjük, vegye fel a kapcsolatot technikai támogatással foglalkozó kollégáinkkal a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül, melynek felülete kényelmes és egyszerű használatot tesz lehetővé. Ez az e-mail alapú, jól követhető és dokumentálható rendszer gyors és hatékony problémakezelést tesz lehetővé. Az itt feltett technikai jellegű kérdésekre munkanapokon 24 órán belül e-mailben válaszolnak kollégáink.
Amennyiben a fenti lépéseken keresztül nem oldódott meg a probléma, kérjük keresse fel magyarországi szerviz-ügyfélszolgálatunkat a
+36-1-505-4561
telefonszámon. Ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt segítséget mind a hibaazonosításban és a hiba megoldásában, mind az esetlegesen szükséges szervizfolyamat indításában és egyéb, nem kereskedelmi/értékesítési jellegű kérdések megválaszolásában.
A jótállási feltételekről, a jótálláson belüli javításokról és a jótálláson kívüli javítások feltételeiről bővebben készülékének jótállási jegyén, illetve a szervizszolgáltatás feltételei dokumentumban talál információt.
Az ASUS fenntartja a jogot, hogy szervizközpontjai a szervizbe érkezés után megvizsgálják a teljes készülék, illetve a készülék alkatrészeinek jótállásának érvényességét. Amennyiben jótálláson kívüli javításra (is) sor kerül, az szervizközpont vagy a szerviz-ügyfélszolgálat felveszi önnel a kapcsolatot a javításhoz tartozó árajánlat közvetítése céljából. Jótállási javítás esetén a kicserélt hibás alkatrészek vagy termékek tulajdonjoga az ASUS-ra száll át."
|
|
 |
Dell Termék információk
Dell driver letöltés
Dell Bolt Online Vásárlás árlista
Dell Garancia
Garanciális Dell szervíz:
Dell Call center, garanciális központi telefonszám: +36 80 016 157
Dell Contact:
Web Page: Dell Support
Dell garancia ellenőrzés:
Dell garancia ellenőrzés
|
|
 |
Termék információk
Toshiba Technikai Támogatási Központ
Toshiba Bolt Online Vásárlás árlista
Toshiba Garancia 2011.09
"1. lépés - Öndiagnosztika
Győződjön meg arról, hogy a hordozható számítógép fel van töltve, illetve csatlakoztatva van az elektromos hálózathoz, és be van kapcsolva.
Állítsa vissza a számítógép eredeti konfigurációját a kiegészítők és külső eszközök leválasztásával. Előfordulhat, hogy a nemrégiben telepített szoftverek hibákat okoznak, ezért távolítsa el azokat. Válassza le az esetleges távoli tárolóeszközöket vagy más perifériákat, és távolítsa el az esetleges hajlékonylemezeket, CD-ROM-okat, tápvezetékeket stb.
A termék használatával, hibaelhárításával és a szoftverfrissítésekkel kapcsolatos fontos tippeket a jelen támogatási oldalakon, a „Támogatás és letöltések” hivatkozásra kattintva tekintheti meg. További részleteket a Toshiba-termékhez kapott dokumentációban talál.
2. lépés - Kapcsolatfelvétel Toshiba
A kapcsolatfelvétel előtt jegyezze le az alábbi adatokat:
Termék neve és típusszáma
Sorozatszám
Hardver- és szoftverkonfiguráció
A probléma jellege
A képernyőn megjelenő hiba- és egyéb üzenetek
A vásárlás tényét igazoló dokumentumra, például a viszonteladó bélyegzőjével ellátott, a vásárlás dátumát és a számítógép sorozatszámát tartalmazó eredeti nyugta másolatára is szükség lehet.
A Toshiba ügyfélszolgálatát a termék felhasználói útmutatójának végén felsorolt adatokra hivatkozva keresse fel.
3. lépés - Jótállási szolgáltatás
Amennyiben az ügyfélszolgálat hibásan működő hardvert talál a rendszerében, egy azonosítószámot és szervizelési útmutatást bocsát rendelkezésére az Ön számára legkényelmesebb módon (faxon, e-mailben vagy telefonon)
Kiszállás nélküli jótállás esetén az ügyfélszolgálat által azonosított összes összetevőt megfelelő csomagolással ellátva el kell küldeni a szervizelési központnak. A számítógépet be kell vinnie, vagy el kell küldenie a Toshiba hivatalos viszonteladójának vagy szervizpartnerének, és a javítás után Önnek kell intézkednie annak elszállításáról is. A viszonteladónak történő átadáskor a számítógéppel együtt az akkumulátort, a tápvezetéket és az adaptert is a viszonteladó rendelkezésére kell bocsátania. Ha a számítógépet futárral kívánja elszállítatni, akkor gondoskodjon arról, hogy az megfelelő csomagolással és az el- és visszaszállításra egyaránt vonatkozó átfogó biztosítással rendelkezzen, mert sem a Toshiba, sem pedig a nevében szolgáltató vállalat nem vállal felelősséget a szállítás során esetlegesen bekövetkező sérülésekért.
Amennyiben az elszállításos és visszaszállításos jótállást jogosult igénybe venni, a Toshiba ügyfélszolgálata intézkedik a számítógépnek a megbeszélt időpontban és helyről történő elszállításáról, a javítást követően pedig a lehető legkorábban való visszaszállításáról.
Toshiba Garanciális szervíz
Name: FixDirect Kft
Telefon:+36 1 452 46 70
Email: toshiba@fixdirect.hu
Web: http://www.fixdirect.hu
Cím: 1033 Budapest Huszti út 34
|
|
 |
Canon Termék információk
Canon driver letöltés
Canon Bolt Online Vásárlás árlista
2010.04.15-től a jótállási időn belüli Canon nyomtató- és faxeszközöket a Szervizpark Kft. szervizeli.
Elérhetőségük:
Cím: 11480Budapest, Róna u. 120-122.
Tel: +36-1/469-6994
Fax: +36-1/469-6280
E-mail cím: hibabe@szervizpark.hu
Web: www.szervizpark.hu
|
 |
Termék információk
Logitech Bolt Online Vásárlás árlista
LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI
1. A FIXIT Hungary Kft. Szerviz központ kezeli a Magyarországon értékesített garanciális
RMA Logitech termékeket. A Garanciális szervizelést viszonteladók és végfelhasználók
egyaránt kérvényezhetik.
2. Szállítás előtt, a termékekhez kötelező igényelni egy RMA számot az alábbi internetes
oldalon: http://rma.fixit-service.com. A FixIT-HEZ BEKÜLDÖTT TERMÉKEKET RMA
SZÁM NÉKÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI. Részletes leírás regisztráció
után, az alábbi internetes oldalon található: http://rma.fixit-service.com
3. Az RMA címkét a szállítandó csomag külsejére kell ragasztani, illetve a fenálló külső
sérülések veszélye miatt, a csomag belsejében is szükséges elhelyezni egy példányt, a
többi dokomentummal együtt (lásd alább). Amennyiben több csomag kerül szállításra,
minden dobozt külön-külön kell fel címkézni. AZ RMA CÍMKÉK NÉLKÜLI
CSOMAGOKAT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI!
4. A szállítás költségviselője a FIXIT Hungary Kft., amennyiben a csomag beküldése a
szerződött partneren keresztül realizálódik. A szállítás, a GLS Hungary Kft. megbízásával
zajlik.
FIGYELEM: Egyéb szállítmányozási cég által, valamint az RMA szám nélkül beküldött
Logitech terméket nem áll módunkban elfogadni.
A szervizbe küldött csomagokat az esetleges sérülések elkerülése érdekében, kérjük,
gondosan csomagolja be. Ajánlott, a terméket az eredeti dobozában beküldeni.
(Töltőanyag használata erősen ajánlott)
Nem megfelelő csomagolás esetén, illetve a szállítás során bekövetkezett sérülésekért, a
szerviz nem vállal felelősséget!
5. A szerviz, csak a teljes felszereltséggel beküldött termék garanciális ügyintézését tudja
vállalni. Pl. hangrendszer esetében mellékelni az összes hangszórót, a távirányítót; egérbillentyűzet
páros esetében mellékelni az usb vevőegységet, egeret és billentyűzetet stb.
Szükséges, hogy a megvásárolt Logitech termékhez mellékelt összes elem el legyen
küldve a szervizbe.
Amennyiben, az RMA terméket nem a teljes felszereltséggel küldi be, a szerviznek
jogában áll az RMA termék szervizelésének megtagadása.
6. A csomagnak tartalmaznia kell a következőket:
6.1. az RMA számot
6.2. a termék tulajdonosának adait (név, cím, tel.szám, e-mail)
6.3. a hiba pontos leírását
6.4. a nagykereskedelmi számla másolatát a termék hivatalos magyarországi
forgalmazójától és az eladást igazoló számlát (abban az esetben, ha a viszonteladó
küldi be a szervizbe a hibás terméket), végfelhasználó esetében szükséges a
vásárlást igazló számlát mellékelni.
7. A FIXIT Hungary Kft. bevizsgálja a készüléket és miután detektálta a jelzett hibát, úgy
lehetőségéhez mérten a lehető legrövidebb időn belül megjavítja vagy kicseréli azt, majd
díjmentesen visszaszállítja az ügyfélnek.
8. Minden csomag, amit a Fixit Hungary Kft. szállíttat, biztosítva van a szállítás során
fellépő esetleges eltűnésért illetve sérülésért. A csomag átvételekor az átvevő köteles
ellenőrizni a csomag állapotát és annak tartalmát a futárszolgálat képviselőjének
jelenlétében. Bármilyen rendellenesség esetén (a csomag hiányos vagy sérült
stb.) az átvevő köteles jegyzőkönyvet felvenni a futárszolgálat képviselőjével.
Bárminemű kártérítési követelést a futárszolgálattal szemben csak ezzel a
jegyzőkönyvvel lehet érvényesíteni.
A Logitech termékek magyarországi márkaszervizének pontos elérhetősége:
FIXIT Hungary Kft.
Szentpéteri Kapu 80.
3526 Miskolc
Hungary
E-mail: logitech@hu.fixit-service.com
|