Garancia, termék információ, driver letöltés
Hogy könnyebben eligazodjon... Gyártóink weboldalai: Acer, Asus, Dell, Toshiba, MSI ...
Acer Termék információk
Acer driver letöltés Acer Bolt Online Vásárlás árlista Acer Garancia 2011.01"Amennyiben garanciális problémája merül fel Acer termékével kapcsolatban, kérjük, forduljon az Acer közép-kelet-európai szervizközpontjához, amely Csehországban van, de az alábbi telefonszámon elérhető.
Az Acer központi szervizének ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig):
Szervizgarancia visszaszállítással szolgáltatásunk így egyedülálló módon az Ön kényelmét szolgálja: Önnek mindössze két telefonhívásába kerül, és a rossz készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után ugyanígy viszi vissza Önnek. Természetesen, amennyiben garanciális problémáról van szó, a termék szállításának költsége minket terhel. Reméljük, hogy a kiváló minőségű javítási munka, ami a magasan képzett szakembergárdának és a közvetlen gyártói háttérnek köszönhető, az Ön igényeinek is mindenben eleget tesz majd. Az alábbi linken letölthető pdf-dokumentum segít Önnek a szervizszolgáltatás megrendelésében. Tájékoztatjuk, hogy központi szervizünk egyelőre csak garanciális javításokat fogad. Amennyiben az Ön készülékének hibája nem garanciális eredetű és ez a szervizünkbe szállítást követően kerül megállapításra 7000 Ft átalány költséget számítunk fel a szervizbe- és onnan visszaszállításra és a hiba bevizsgálására. Garanciális hiba orvoslása esetén természetesen ez a szolgáltatás Önnek teljesen ingyenes. Nem garanciális javítások esetén, alkatrészek rendelésében, illetve helyszíni szolgáltatásban két márkaszervizünk áll az Ön rendelkezésére." Garanciális idő termékcsoportonként" Mobil számítógépek (notebookok)Az Acer notebookok egységesen 1 év garanciával kerülnek forgalomba. Az alap garanciális idő legfeljebb 3 évre kiterjeszthető az Acer Advantage garanciakiterjesztéssel. Ezen szolgáltatást a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Amennyiben a notebook véletlen sérüléseit is lefedő garanciakiterjesztést vásárol, úgy a regisztrációra 90 nap áll rendelkezésére. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba kereskedőjével. A tartozékként szállított akkumulátorokra és az akkumulátor-töltőkre a kiterjesztés nem vonatkozik, azokat 1 éves jótállási idővel értékesítjük. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal. Asztali számítógépekAz Acer asztali számítógépek a törvény által előírt alap garanciális idővel kerülnek forgalomba. Az alap garanciális idő legfeljebb 3 évre kiterjeszthető, amennyiben az Acer Advantage garanciakiterjesztést megvásárolják. Ezen kiterjesztést a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba a kereskedőjével. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal. Kézi számítógépek (PDÁ-k)Az Acer kézi számítógépeket 2006. július 1-jétől 1 év garanciával értékesítjük. A PDA-készülékek LCD-kijelzőjének pixelhiba-irányelvét az oldal alján található linken letöltheti. ProjektorokAz Acer projektorokat 2 év garanciával értekesítjük. Az alap garanciális idő 3 évre kiterjeszthető, amennyiben az Acer Advantage garanciakiterjesztést megvásárolják. Ezen kiterjesztést a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba a kereskedőjével. A projektor lámpájára 90 nap garanciát vállalunk. SzerverekAz Acer szervereket 3 éves garanciával értékesítjük. MonitorokAz Acer monitorokat 3 éves garanciával értékesítjük. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal. Felhívjuk figyelmét, hogy a TFT LCD monitoroknál és az LCD-vel szerelt egyéb termékeknél esetleg előforduló pixelhibák nem minősülnek garanciális hibának, csak a szabvány által megadott kirívó esetekben. Bővebb információt a pixelhibák elfogadható mennyiségéről itt találhat: " |
Asus Termék információk
Asus driver letöltés Asus Bolt Online Vásárlás árlista Asus Garancia 2011.01" Mielőtt készülékéhez szervizszolgáltatást igényelne, kérjük keresse fel az ASUS támogatási weboldalát a http://support.asus.com/ címen. Az ASUS támogatási oldaláról érheti el a legfrissebb illesztő- és segédprogramokat, technikai információkat, hozzáférhet a termékeinkről gyűjtött tudásbázishoz, illetve online fórumainkon több ezer ASUS felhasználóval megoszthatja tapasztalatait, felteheti kérdéseit. Az itt található információk és anyagok segítségével a készülékekkel felmerülő legtöbb probléma gyorsan és fájdalommentesen megoldható, így gyakran elkerülhető a szervizbe küldés, és kimaradás nélkül használhatja készülékét. Magyar nyelvű technikai támogatáshoz kérjük, vegye fel a kapcsolatot technikai támogatással foglalkozó kollégáinkkal a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül, melynek felülete kényelmes és egyszerű használatot tesz lehetővé. Ez az e-mail alapú, jól követhető és dokumentálható rendszer gyors és hatékony problémakezelést tesz lehetővé. Az itt feltett technikai jellegű kérdésekre munkanapokon 24 órán belül e-mailben válaszolnak kollégáink. Amennyiben a fenti lépéseken keresztül nem oldódott meg a probléma, kérjük keresse fel magyarországi szerviz-ügyfélszolgálatunkat a +36-1-505-4561 telefonszámon. Ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt segítséget mind a hibaazonosításban és a hiba megoldásában, mind az esetlegesen szükséges szervizfolyamat indításában és egyéb, nem kereskedelmi/értékesítési jellegű kérdések megválaszolásában. A jótállási feltételekről, a jótálláson belüli javításokról és a jótálláson kívüli javítások feltételeiről bővebben készülékének jótállási jegyén, illetve a szervizszolgáltatás feltételei dokumentumban talál információt. Az ASUS fenntartja a jogot, hogy szervizközpontjai a szervizbe érkezés után megvizsgálják a teljes készülék, illetve a készülék alkatrészeinek jótállásának érvényességét. Amennyiben jótálláson kívüli javításra (is) sor kerül, az szervizközpont vagy a szerviz-ügyfélszolgálat felveszi önnel a kapcsolatot a javításhoz tartozó árajánlat közvetítése céljából. Jótállási javítás esetén a kicserélt hibás alkatrészek vagy termékek tulajdonjoga az ASUS-ra száll át." |
Dell Termék információk
Dell driver letöltés Dell Bolt Online Vásárlás árlista Dell GaranciaGaranciális Dell szervíz: Dell Call center, garanciális központi telefonszám: +36 80 016 157 Dell Contact: Web Page: Dell Support Dell garancia ellenőrzés: Dell garancia ellenőrzés |
Termék információk Toshiba Technikai Támogatási Központ Toshiba Bolt Online Vásárlás árlista Toshiba Garancia 2011.09"1. lépés - Öndiagnosztika Győződjön meg arról, hogy a hordozható számítógép fel van töltve, illetve csatlakoztatva van az elektromos hálózathoz, és be van kapcsolva. Állítsa vissza a számítógép eredeti konfigurációját a kiegészítők és külső eszközök leválasztásával. Előfordulhat, hogy a nemrégiben telepített szoftverek hibákat okoznak, ezért távolítsa el azokat. Válassza le az esetleges távoli tárolóeszközöket vagy más perifériákat, és távolítsa el az esetleges hajlékonylemezeket, CD-ROM-okat, tápvezetékeket stb. A termék használatával, hibaelhárításával és a szoftverfrissítésekkel kapcsolatos fontos tippeket a jelen támogatási oldalakon, a „Támogatás és letöltések” hivatkozásra kattintva tekintheti meg. További részleteket a Toshiba-termékhez kapott dokumentációban talál. 2. lépés - Kapcsolatfelvétel Toshiba A kapcsolatfelvétel előtt jegyezze le az alábbi adatokat: Termék neve és típusszáma Sorozatszám Hardver- és szoftverkonfiguráció A probléma jellege A képernyőn megjelenő hiba- és egyéb üzenetek A vásárlás tényét igazoló dokumentumra, például a viszonteladó bélyegzőjével ellátott, a vásárlás dátumát és a számítógép sorozatszámát tartalmazó eredeti nyugta másolatára is szükség lehet. A Toshiba ügyfélszolgálatát a termék felhasználói útmutatójának végén felsorolt adatokra hivatkozva keresse fel. 3. lépés - Jótállási szolgáltatás Amennyiben az ügyfélszolgálat hibásan működő hardvert talál a rendszerében, egy azonosítószámot és szervizelési útmutatást bocsát rendelkezésére az Ön számára legkényelmesebb módon (faxon, e-mailben vagy telefonon) Kiszállás nélküli jótállás esetén az ügyfélszolgálat által azonosított összes összetevőt megfelelő csomagolással ellátva el kell küldeni a szervizelési központnak. A számítógépet be kell vinnie, vagy el kell küldenie a Toshiba hivatalos viszonteladójának vagy szervizpartnerének, és a javítás után Önnek kell intézkednie annak elszállításáról is. A viszonteladónak történő átadáskor a számítógéppel együtt az akkumulátort, a tápvezetéket és az adaptert is a viszonteladó rendelkezésére kell bocsátania. Ha a számítógépet futárral kívánja elszállítatni, akkor gondoskodjon arról, hogy az megfelelő csomagolással és az el- és visszaszállításra egyaránt vonatkozó átfogó biztosítással rendelkezzen, mert sem a Toshiba, sem pedig a nevében szolgáltató vállalat nem vállal felelősséget a szállítás során esetlegesen bekövetkező sérülésekért. Amennyiben az elszállításos és visszaszállításos jótállást jogosult igénybe venni, a Toshiba ügyfélszolgálata intézkedik a számítógépnek a megbeszélt időpontban és helyről történő elszállításáról, a javítást követően pedig a lehető legkorábban való visszaszállításáról. Toshiba Garanciális szervíz Name: FixDirect Kft Telefon:+36 1 452 46 70 Email: toshiba@fixdirect.hu Web: http://www.fixdirect.hu Cím: 1033 Budapest Huszti út 34 |
Canon Termék információk
Canon driver letöltés Canon Bolt Online Vásárlás árlista Canon Garancia 2011.12
2010.04.15-től a jótállási időn belüli Canon nyomtató- és faxeszközöket a Szervizpark Kft. szervizeli. |
Termék információk
Logitech Bolt Online Vásárlás árlista Logitech Garancia 2012.06
LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI
|
Adja el használt számítástechnikai eszközeit, mobiltelefonját az EladoApro.hu-n!
EladoApro.hu : Számítástechnika Online Internetes Piac-tér: eladó - adás - vétel ( adok veszek ) : laptop, notebook, netbook, számítógép ...
Segítünk Önnek eligazodni a Notebookok ( laptopok ) kínálatban
otthoni használat, internetezés, irodai
erős otthoni hasznalat, irodai munka
nagy teljesítményű üzleti
könnyű, tartós használat
nagy teljesítményű laptop játékra
Árlista ( xls )
* Acer Notebook
* Asus laptop
* Dell Notebook
* Toshiba laptop
* Notebook árlista
* Netbook árlista
* Targus notebook táska
* Samsonite laptop táska
Árlisták ( xlsx )
~ Acer Notebook árlista
~ Asus laptop árlista
~ Dell Notebook árlista
~ Toshiba laptop árlista
~ Notebook laptop árlista
~ Netbook mini Notebook árlista
~ Targus notebook táska
~ Samsonite laptop táska
Acer notebookok Acer mini notebook |
|
Asus notebookok Asus mini notebook |
|
Dell notebookok Dell mini notebook |
|
Toshiba notebookok Toshiba mini notebook |
|
|
Tech-Info